Skip to content

راهنمای سوپر ویزای کانادا برای بازدیدهای طولانی مدت خانواده

_670755a585126.jpeg

 

ویزای سوپر کانادا فرصتی را برای کسانی که می‌خواهند برای مدتی با کیفیت یا یک ملاقات مجدد در کانادا ملاقات کنند، ارائه می‌دهد. والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ یک شهروند یا مقیم دائم کانادا می توانند از اقامت طولانی مدت بهره مند شوند و با این ویزا از گردهمایی خانوادگی لذت ببرند.

سوپر ویزای کانادا چیست؟

سوپر ویزا کانادا یک ویزای اقامتی چندبار ورود، موقت و اقامت برای والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ های کانادایی است. شهروندان یا مقیم دائم، تا 10 سال. هنگامی که در سال 2011 معرفی شد، هر اقامت می توانست تا دو سال طول بکشد که از آن زمان به پنج سال افزایش یافته است، با امکان تمدید.

میزبان و متقاضی سوپر ویزا باید یک سری شرایط را داشته باشند. از جمله حداقل درآمد ثابت شده برای میزبان و گواهی بیمه پزشکی برای حداقل یک سال برای متقاضی.

برخلاف ویزاهای بازدیدکننده معمولی، سوپر ویزا اجازه اقامت طولانی مدت در کانادا را می دهد. چندین ورودی را برای یک دوره حداکثر 10 ساله ارائه می دهد. از سال 2022، دارندگان سوپر ویزا واجد شرایط ماندن در کانادا به مدت حداکثر پنج سال در یک زمان هستند، با این گزینه که اقامت خود را دو سال دیگر تمدید کنند.

چه کسی واجد شرایط سوپر ویزا است؟

برای اینکه متقاضی واجد شرایط سوپر ویزا باشد، میزبان باید:

  • فرزند یا نوه متقاضی
  • یک شهروند کانادایی یا مقیم دائم کانادا.
  • حداقل 18 سال سن داشته باشد و در کانادا زندگی کند
  • قابلیت برآورده کردن یا فراتر از حداقل درآمد مورد نیاز بر اساس LICO (کم) ایجاد شده است. آستانه برش درآمدی) بسته به اندازه خانواده و جامعه.

Statistics Canada این آستانه را سالانه تعیین می کند و آن را به عنوان “آستانه درآمدی که زیر آن یک خانواده سهم بسیار بیشتری از درآمد را اختصاص می دهد” تعریف می کند. درآمد آن نسبت به یک خانواده متوسط ​​در مورد نیازهای غذا، سرپناه، و پوشاک است.»

طبق جدول LICO برای سال 2023، یک واحد خانواده دو نفره باید حداقل درآمد ناخالص ضروری 34254 دلار داشته باشد. برای چهار نفر، 51128 دلار است.

نامه پشتیبانی

میزبان باید نامه ای را امضا کند که متقاضی را دعوت کند. به کانادا و قول حمایت مالی در طول این سفر. اگر همسر یا همسر فرزند یا نوه یا شریک زندگی مشترک، شهروند یا مقیم دائم کانادا باشد، می توانند نامه را امضا کنند. متقاضی هنگام ارسال درخواست خود باید خارج از کانادا باشد. یک دفتر ویزا در خارج از کانادا باید ویزا را چاپ کند.

مدارک مورد نیاز برای سوپر ویزا کانادا

1 . دعوت نامه:

یک دعوت نامه از طرف یک فرزند یا نوه مقیم کانادا که حمایت و تعهد آنها به متقاضی را بیان می کند.

این نامه باید شامل اطلاعاتی در مورد وضعیت میزبان در کانادا باشد، مانند به عنوان تابعیت یا اقامت دائم.

2. اثبات رابطه:

اسنادی مانند گواهی تولد یا ازدواج که رابطه شما با فرزند یا نوه کانادایی شما را اثبات می کند ارائه دهید.

3. اثبات بیمه پزشکی:

بیمه پزشکی خصوصی از یک ارائه دهنده کانادایی برای اطمینان از دسترسی به خدمات پزشکی ضروری در طول اقامت متقاضی بسیار مهم است. این بیمه محافظت مالی در برابر هزینه‌های پزشکی غیرمنتظره ارائه می‌کند و معمولاً شامل حداقل سطوح پوششی است که توسط مقامات کانادایی تعیین شده است و متقاضیان را تا یک سال تحت پوشش قرار می‌دهد.

حداقل یک سال با حداقل 100000 دلار معتبر است. برای مراقبت های پزشکی، بستری شدن در بیمارستان، و بازگشت به کشور.

سند بیمه نامه باید در بسته درخواست گنجانده شود.

برخی از ارائه دهندگان بیمه پرداخت های ماهانه ارائه می دهند و این امر برای متقاضیان دارای بودجه قابل مدیریت تر است. محدودیت ها.

4. سند سفر:

گذرنامه یا سند مسافرتی معتبر با حداقل اعتبار حداقل یک سال از تاریخ مورد نظر ورود به کانادا لازم است.

5. اثبات حمایت مالی:

متقاضی باید توانایی مالی خود را برای حمایت از اقامت خود در کانادا بدون کمک دولت نشان دهد. متقاضی باید شامل موارد زیر باشد:

  • صورت‌حساب‌های بانکی.
  • مدرک اشتغال یا بازنشستگی.
  • هر مورد مرتبط دیگری. اسناد مالی.

6. هدف از بازدید:

نامه مفصلی که هدف از سفر به کانادا فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده را توضیح می‌دهد و اینکه متقاضی چگونه می‌خواهد زمان خود را در طول اقامت خود بگذراند.

7. بررسی پیشینه:

متقاضیان باید برای اثبات پذیرش خود در کانادا، یک بررسی سوابق انجام دهند.

این ممکن است شامل گواهینامه های ترخیص پلیس از کشورهایی باشد که برای مدت معینی در آن زندگی کرده اند.

8. فرم های درخواست تکمیل شده:

فرم های درخواست باید به درستی امضا و دارای تاریخ باشند. هر متقاضی باید دو عکس جدید به اندازه پاسپورت که بر اساس مشخصات دولت کانادا گرفته شده است ارسال کند.

9. سند سفر:

گذرنامه با تاریخ سفر.

10. اثبات حمایت مالی:

اعلامیه ارزیابی (NOA)، T4/T1، برگه های بیمه استخدامی، یا نامه ای از حسابدار مبنی بر تایید درآمد سالانه.

هزینه درخواست سوپر ویزا

هزینه درخواست سوپر ویزای کانادا شامل چندین هزینه کلیدی است. هزینه پردازش درخواست معمولاً 100 دلار برای هر متقاضی است، اما هزینه های اضافی ممکن است برای بیومتریک اعمال شود که حدود 85 دلار برای هر نفر یا حداکثر 170 دلار برای یک خانواده هزینه دارد. متقاضیان همچنین باید بیمه پزشکی خصوصی را از یک ارائه دهنده کانادایی خریداری کنند که بسته به سن، شرایط بهداشتی و سطح پوشش می تواند بین 1000 تا 5000 دلار در سال متغیر باشد. علاوه بر این، متقاضیان باید هزینه تکمیل یک معاینه پزشکی و سایر هزینه‌های اسناد احتمالی را در نظر بگیرند.

زمان پردازش Super Visa

زمان‌های پردازش بسته به کشور متفاوت است. متقاضی اطلاعات را در وب سایت دولت وارد می کند تا تعداد روزهای درخواست را تعیین کند. به عنوان مثال، برای نوع برنامه، گزینه‌ها شامل اقامت موقت و در زیر آن، گزینه انتخاب محل زندگی والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ است. نمونه هایی از زمان های پردازش عبارتند از 94 روز برای هند، 61 روز برای نیجریه 61، و 191 روز برای نپال. اطلاعات به صورت هفتگی به روز می شود.

سوپر ویزا کانادا فرصتی عالی برای والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ های شهروندان کانادایی یا مقیم دائمی ارائه می دهد تا برای دوره های طولانی بدون تمدید مکرر با عزیزان خود متحد شوند. این یک راه حل عملی برای خانواده هایی است که دور از هم زندگی می کنند و به دنبال حفظ پیوندهای نزدیک تر هستند. اگرچه روند درخواست چندین الزام دارد، از جمله بیمه پزشکی، اثبات رابطه، و حمایت مالی، مزایای اقامت طولانی و بدون نگرانی در کانادا آن را به گزینه ای ارزشمند تبدیل می کند.

سوالات متداول: سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزای کانادا چیست؟

سوپر ویزا کانادا یک ویزای طولانی مدت و چند بار ورود برای والدین و پدربزرگ و مادربزرگ های شهروندان کانادایی یا مقیم دائم است. این امکان بازدید تا پنج سال در هر ورودی را فراهم می‌کند و تا ده سال اعتبار دارد و گردهمایی‌های خانوادگی گسترده را بدون تمدید مکرر ارائه می‌دهد.

چه کسانی واجد شرایط سوپر ویزای کانادا هستند؟

< واجد شرایط بودن مستلزم این است که متقاضی یکی از والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ یک شهروند یا مقیم دائم کانادا باشد. میزبان باید حداقل شرایط درآمد را داشته باشد، نامه ای مبنی بر حمایت مالی ارائه دهد، و مدرک بیمه پزشکی را برای متقاضی نشان دهد.

چه مدارکی برای درخواست Super Visa مورد نیاز است؟

مدارک کلیدی شامل دعوت نامه، گواهی رابطه (گواهی تولد/ازدواج)، بیمه پزشکی، مدارک پشتیبانی مالی (صورت حساب بانکی)، اسناد مسافرتی معتبر، و فرم های درخواست تکمیل شده است. متقاضیان همچنین باید یک بررسی پیشینه انجام دهند و احتمالاً بیومتریک را ارسال کنند.

هزینه سوپر ویزا چقدر است؟

هزینه درخواست معمولاً 100 دلار است و هزینه های بیومتریک اضافی 85 دلار است. به ازای هر نفر متقاضیان همچنین باید بیمه پزشکی خصوصی را خریداری کنند که بسته به سن، سلامت و پوشش سالانه بین 1000 تا 5000 دلار متغیر است.

چه مدت طول می کشد تا سوپر ویزا پردازش شود؟

زمان پردازش بسته به کشور متفاوت است. به عنوان مثال، درخواست از هند تقریباً 94 روز طول می کشد، در حالی که درخواست های نیجریه حدود 61 روز طول می کشد. زمان‌های پردازش هر هفته در وب‌سایت دولت کانادا به‌روزرسانی می‌شود.

 

تبلیغ
منبع : immigration.ca
edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی