Skip to content

مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ

k-10

مهاجرت از طریق برنامه استارت آپ کانادا چگونه است ؟

ویزای استارت آپ کانادا یکی از مورد استقبال ترین و محبوب ترین موارد مربوط به امر مهاجرت به کانادا طی یکسال گذشته بوده است. دولت کانادا در برنامه استارت آپ کانادا به دنبال جذب مهاجرینی است که نوآوری و خلاقیت داشته باشند. در این روش متقاضی و خانواده اش خواهند توانست در کمتر از یکسال وارد کانادا شده و زندگی خود را شروع کنند.

مدت زمان پروسه

12 - 16 ماه

مهارت زبان مورد نیاز

حداقل آیلتس 5

سرمایه مورد نیاز

هزینه زندگی یکسال
fdsfddfs موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور

مشاور مهاجرتی شما

محمدرضا حدیدی

میزان محبوبیت

4.5/5

توضیحات

درباره ویزا استارت آپ کانادا

ویزای استارت آپ کانادا یکی از مورد استقبال ترین و محبوب ترین موارد مربوط به امر مهاجرت به کانادا طی یکسال گذشته بوده است. دولت کانادا در برنامه استارت آپ کانادا به دنبال جذب مهاجرینی است که نوآوری و خلاقیت داشته باشند. در این روش متقاضی و خانواده اش خواهند توانست در کمتر از یکسال وارد کانادا شده و زندگی خود را شروع کنند.

در برنامه استارت آپ محصول شرکتهای استارت آپی باید دارای پتانسیل رشد بالا یا همان high growth باشد تا مورد تایید قرار گرفته و شرکتهای مجاز مایل به سرمایه گذاری در آن باشند.

یکی از مهمترین کارهایی که موسسه مهاجرتی رستا گستر برای متقاضی ویزای استارت آپ کانادا انجام می‌دهد پیدا کردن شرکت هایی است که تمایل داشته باشند در طرح خلاقانه مورد نظر سرمایه گذاری نمایند. در این روش ما با توجه به شرایط و سوابق کاری متقاضی ، پذیرش و تاییدیه نهایی شرکتهای کانادایی را برای وی دریافت خواهیم کرد.

work permit چیست ؟

پس از تایید شدن از سوی این قبیل شرکتها “نامه حمایت” برای شما صادر می شود و در همان موعد نسخه دیگری از نامه به اداره مهاجرت کانادا ارسال خواهد شد سپس مراحل صدور مجوز کار یا همان work permit برای شما صادر می گردد که این مجوز در مراحل بعدی تبدیل به اقامت دائم کانادا (PR) می گردد.

اگر متقاضی ویزای استارت آپ کانادا از زمان ورود به کانادا طی 5 سال در صورتی که جمعا 730 روز (به صورت دائم یا مقطعی) در کانادا حضور داشته باشد قادر است PR خود را تمدید و یکسال بعد درخواست پاسپورت کانادا را ارائه دهید.

قابل ذکر است در صورت عدم موفقیت در بیزنس متقاضی ، هیچگونه خللی در روند اخذ PR و پاسپورت برای فرد متقاضی و خانواده وی وارد نخواهد شد.

از زمان صدور work permit فرد متقاضی شرکت در برنامه استارت آپ کانادا به همراه خانواده خود قادر خواهد بود به کانادا وارد شود و از همان بدو ورود از خدمات رایگان مدرسه برای فرزندان ، خدمات درمانی و بهداشتی رایگان برای کل خانواده بهره مند شود.

شایان ذکر است متقاضی در قبال سرمایه گذاری خود در استات آپ 10% از سهام به را به خود اختصاص می‌دهد.

و در زمانی که بیزنس به سوددهی برسد (معمولا 3 سال بعد از شروع) سهام هم با ارزش خواهد شد! در این صورت متقاضی خواهد توانست سود ماهانه دریافت نماید.

متقاضی ویزای استارت آپ کانادا باید نمره زبان در حد CLB5 در کلیه مهارتهای 4 گانه داشته باشد! (آیلتس 5 مورد نظر میباشد)

interview sq موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور

راه های ارتباط با ما

جهت راهنمایی و مشاوره میتوانید با شماره تلفن 02122802008 تماس بگیرید یا به شماره واتساپ 09386503112 پیام ارسال کنید.

درباره فرآیند ویزای استارت آپ کانادا بیشتر بدانید

هدف اصلی کانادا از برنامه مهاجرت از طریق استارت آپ جذب کارآفرینان خارجی است که پتانسیل هاب لازم برای ساخت کسب و کار در کانادا را داشته باشند.

هدف اصلی برنامه استارت آپ جذب کارآفرینان خارجی است که مهارتها و پتانسیل های لازم برای ساخت کسب و کار در کانادا را داشته باشند.

کسب و کارهایی که در برنامه استارت آپ مد نظر است باید دارای ویژگی های ذیل باشد:

نوآورانه باشد.

موجب کارآفرینی در کانادا شود.

بتواند با مقیاسهای جهانی رقابت کند.

ما برای شما چه کار می کنیم؟

اگر شما مخترع هستید یا فکر میکنید ایده نوآورانه ای دارید و میخواهید ویزای استارت آپ کانادا را دریافت کنید ما میتوانیم از طریق شرکت های مورد قبول اداره مهاجرت کانادا برای شما نامه ساپورت بگیریم.

اگر شما مخترع نیستید ولی قصد دریافت ویزای استارت آپ کانادا را دارید میتوانید با سرمایه گذاری محدود از 135000 تا 155000 دلار کانادا را در یکی از طرحهای استارت آپی ویزای خود را دریافت کنید، ما شما را به عنوان شریک سرمایه گذار در پروژه قرار می دهیم و برای شما تائیدیه لازم را از شرکتهای کانادائی خواهیم گرفت و متعاقباً ویزای ورود شما و خانواده تان (فرزندان زیر 22 سال) را برای ورود به کانادا تهیه می کنیم.

نکته: شما پس از ورود به کانادا هیچ تعهدی بابت کارآفرینی، اشتغال در شرکت استارت آپی و یا تعهد زندگی در استان خاصی را نخواهید داشت. تحصیلات و خدمات بهداشتی درمانی شما رایگان خواهد بود.

در این طرح شما چند ماه پس از ورود به کانادا PR دریافت خواهید کرد.

rocket launching startup business concept 68971 138 موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور

تسلط بر زبان

شما باید توانائی مکالمه و کار به زبان انگلیسی یا فرانسه و یا هر دو زبان داشته باشید، این مسئله به موفقیت کسب و کارتان در کانادا کمک شایانی می کند.

شما باید مدرک زبان (تست زبان) از مراکز معتبر آموزش زبان را کسب کرده باشید. سطح زبان مورد نیاز حداقل CLB5 در هر کدام از زبانهای انگلیسی یا فرانسه و در هرکدام از بخش های مکالمه، خواندن، شنیداری و نوشتار می باشد.

پول کافی برای هزینه ها در کانادا را داشته باشید

توجه داشته باشید که دولت کانادا هیچگونه حمایت مالی به افراد متقاضی ویزای استارت آپ کانادا نمیکند، بنابراین شما باید پول کافی همراه خود داشته باشید.

بنابر قانون مهاجرتی کانادا برای اخد ویزای استارت آپ کانادا شما باید به همراه مدارک مورد نیاز ، باید مدارکی که ثابت کند شما دارای تمکن مالی کافی جهت تامین هزینه های خود و خانواده تان هستید را ارائه دهید.

این مقدار پول بستگی به تعداد افراد خانواده متغیر می باشد و هر سال به روز رسانی می گردد.

تعداد افراد خانوادهبودجه مورد نیاز (به دلار کانادا)
112669 دلار
215772 دلار
319390 دلار
423542 دلار
526701 دلار
630114 دلار
733528 دلار
vertical panorama banner dollars icons money network structure ico trading investment crowdfunding 148800587 موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور