Skip to content

مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ

karafarini

مهاجرت از طریق کار به کانادا

مهاجرت کاری به کانادا و یا اخذ ویزای کار کانادا از طریق پذیرش شغلی یکی از راه و روش های مورد پسند برای متقاضیان است. مهاجرت کاری به کانادا از آن جایی که منجر به اخذ اقامت دایم و در پی آن اخذ تابعیت می‌شود بسیار محبوب شده است.کشور کانادا جمعیتی نزدیک به 36 میلیون نفر دارد و واحد پول این کشور دلار کانادا است. ویزای کاری کانادا همان اکسپرس انتری است که با توجه به مدرک تحصیل ، سن ، نمره مدرک زبان و … به متقاضی اعطا می‌گردد.

مدت زمان پروسه

22 ماه

مهارت زبان مورد نیاز

پیشرفته

سرمایه مورد نیاز

تمکن هزینه‌های سال اول
fdsfddfs موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور

مشاور مهاجرتی شما

محمدرضا حدیدی

میزان محبوبیت

4.5/5

توضیحات

درباره ویزا کار در کانادا بیشتر بدانید

مهاجرت کاری به کانادا و یا اخذ ویزای کار کانادا از طریق پذیرش شغلی یکی از راه و روش های مورد پسند برای متقاضیان است. مهاجرت کاری به کانادا از آن جایی که منجر به اخذ اقامت دایم و در پی آن اخذ تابعیت می‌شود بسیار محبوب شده است.

کشور کانادا جمعیتی نزدیک به 36 میلیون نفر دارد و واحد پول این کشور دلار کانادا است. ویزای کاری کانادا همان اکسپرس انتری است که با توجه به مدرک تحصیل ، سن ، نمره مدرک زبان و … به متقاضی اعطا می‌گردد.

مهاجرت از طریق کار در منطقه آنلانتیک

برنامه مهاجرت آتلانتیک برای متقاضیان تحصیل کرده و یا نیروی زبده کاری خارجی است که قصد دارند اقامت دایم کانادا را اخذ نمایند ! در این برنامه متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا در نظر دارند که در یکی از چهار منطقه آتلانتیک کانادا زندگی و کار کنند.

متقاضیان خارجی جهت مهاجرت به کانادا از طریق برنامه آتلانتیک بایستی جزو نیروی کار واجد شرایط به شمار بیایند! برای اخذ ویزای کار کانادا و پذیرش در برنامه مهاجرتی آتلانتیک، متقاضیان حتما باید یک پیشنهاد کاری و یا job offer از سوی یک کارفرمای مورد تایید در منطقه آتلانتیک دریافت کرده باشند.

این مسیر مهاجرتی در راستای اخذ ویزای کار کانادا یک برنامه کارفرما محور می باشد و بدین منظور طراحی شده است که کمکی به کارفرمایان آتلانتیک کانادا باشد که از بین متقاضیان واجد شرایط ، آن دسته افراد را که بهترین گزینه برای فعالیت در مشاغل مورد نیاز در بازار آتلانتیک می‌باشند را بر گزیند.

interview sq موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور

راه های ارتباط با ما

جهت راهنمایی و مشاوره میتوانید با شماره تلفن 02122802008 تماس بگیرید یا به شماره واتساپ 09386503112 پیام ارسال کنید.

انواع برنامه مهاجرتی آتلانتیک

برنامه مهاجرتی آتلانتیک برای پذیرش متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا که واجد شرایط نیز می‌باشند ، سه برنامه مهاجرتی را در بر می‌گیرد.

به این نکته توجه داشته باشید که گاهی ممکن است متقاضیان مهاجرت به کانادا در بیش از یک برنامه واجد شرایط واقع شوند اما مجوز درخواست برای یک برنامه را دریافت خواهند کرد.

سه برنامه ی مذکور عبارت اند از :

  • برنامه مهاجرتی متقاضیان تحصیل کرده خارجی Atlantic International Graduate Program
  •  برنامه مهاجرتی نیروی کار نیمه ماهر آتلانتیک Atlantic Intermediate – Skilled Program
  •  برنامه مهاجرتی نیروی کار ماهر آتلانتیک Atlantic High – Skilled Program

متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا در هر یک از این سه برنامه می‌بایست در مواردی مانند نمره مدرک زبان، تحصیلات و رزومه کاری واجد شرایط باشند. همچنین متقاضیان مهاجرت به کانادا بایستی هنگام ورود به کشور کانادا تمکن مالی خود را جهت بر آمدن از پس خرج و مخارج خود و خانواده ی خود اثبات کند.

 

شرایط مورد تایید در برنامه مهاجرتی نیروی کار ماهر آتلانتیک

 

متقاضیان اخذ ویزای کار کانادا جهت درخواست برنامه مهاجرتی نیروی کار ماهر آتلانتیک باید دارای شرایط زیر باشند:

  • ارائه ی فاکتورهای مورد نیاز در این برنامه
  • داشتن پیشنهاد کاری و یا job offer

فاکتورهای مورد نیاز برای نیروی کار ماهر آتلانتیک

سابقه و تجربه کاری

ضمن اینکه شغل متقاضی بایستی در لیست سازمان ملی مشاغل کانادا وجود داشته باشد ؛ متقاضی مهاجرت کاری به کانادا می‌بایست در سه سال گذشته حداقل به مدت یک سال به صورت تمام وقت در شغل مورد نظر کار مداوم انجام داده باشد.

مهارت های زبان

متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا بایستی در آزمون معتبر یکی از دو زبان رسمی دولت کانادا که فرانسوی و انگلیسی می‌باشد نمره ی قابل قبول اخذ نمایند؛ این نمره نشان دهنده توانایی متقاضیان در گذران زندگی ، کار و تسلط آن ها روی زبان مورد نظر می‌باشد. متقاضیان این نکته را در نظر داشته باشند که نتیجه آزمون باید مربوط به دو سال گذشته باشد. حداقل نمره قابل قبول در آزمون ایلتس جنرال ۴.۵ و حداقل نمره قابل قبول در آزمون TEF فرانسه امتیاز ۲۲۵ می باشد.

تحصیلات

تحصیلات متقاضیان باید شامل یکی از موارد زیر بشود :

معادل سازی مدارک تحصیلی متقاضیان مهاجرت به کانادا با مدرک قابل قبول در کشور کانادا ؛ حداقل مدرک قابل قبول مدرک دیپلم به علاوه مدرک پیش دانشگاهی می باشد. متقاضیان جهت اخذ ویزای کار کانادا بایستی جهت معادل سازی مدارک تحصیلی از سازمان کارگزار در دولت کانادا ، یک تاییدیه تحت عنوان ارزیابی اعتبار مدرک تحصیلی اخذ نمایند.

تمکن مالی

متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا جهت ورود به کانادا باید ثابت کنند که تمکن مالی جهت تامین مایحتاج مالی خود و خانواده شان را خواهند داشت.

حداقل میزان تمکن مالی جهت اقامت برای یک خانواده دو نفره حدود ۴۰۰۰ دلار کانادا و برای یک خانواده ۴ نفره حدود ۶۰۰۰ دلار کانادا خواهد بود.

مقدار تمکن مالی به تعداد اعضای خانواده متقاضی بستگی دارد و کسانی که به همراه متقاضی مهاجرت نخواهند کرد هم شامل اعضای خانواده می شوند. ضمنا شایان ذکر است متقاضیانی که هم اکنون در کانادا زندگی می‌کنند و اجازه کار موقت دارند ، اگر میخواهند جهت اخذ اقامت دائم از طریق این برنامه اقدام کنند نیازی به اثبات تمکن مالی ندارند.

برنامه پایلوت مهاجرت آتلانتیک کانادا (AIPP)

برنامه ی پایلوت مهاجرت آتلانتیک که در سال ۲۰۱۷ آغاز شد یک برنامه مهاجرتی فوری است که به کارفرمایان در چهار استان کانادایی مجاور اقیانوس اطلس _ نوا اسکوشیا، نیو برانزویک، نیوفاوندلند و پرینس ادواردز _ اجازه می دهد نیروی کار خارجی را برای مشاغلی استخدام کنند که نیروی کار محلی برای آنها پیدا نشده است. یکی از اهداف دولت فدرال و دولت های استانی کانادا این است که از طریق این برنامه، ۷۰۰۰ مهاجر و خانواده هایشان را تا سال ۲۰۲۱ به منطقه آتلانتیک کانادا جذب کنند.

از جمله سایر اهداف این برنامه می توان به پشتیبانی از رشد جمعیت، توسعه یک نیروی ماهر و افزایش نرخ اشتغال در منطقه اشاره نمود.

داشتن پیشنهاد کاری

یکی از شرایط دریافت پذیرش در برنامه مهاجرتی آتلانتیک داشتن یک پیشنهاد کاری از آن منطقه می باشد. متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا این نکته را در نظر داشته باشند که مشاغل ساده و مشاغلی که نیاز به گذراندن دوره آموزش کوتاه مدت دارند در این برنامه مورد پذیرش نمی باشد.

پیشنهاد کاری شامل مواردی است که به آن ها می‌پردازیم:

کارفرمای شما جهت استخدام نیروی کار خارجی باید از منطقه آتلانتیک یک تاییدیه یا مجوز دریافت نماید.

کار پیشنهادی باید یک کار تمام وقت باشد (۳۰ ساعت کار در هفته)

پیشنهاد کار فصلی مورد قبول نمی باشد.

استخدام در شغل پیشنهادی باید حداقل برای مدت یک سال باشد.

 

شرایط برنامه مهاجرتی نیروی کار نیمه ماهر آتلانتیک

تمامی شرایط این روش مهاجرتی مانند روش برنامه مهاجرتی نیروی کار ماهر آتلانتیک خواهد بود، فقط شامل یک تبصره می باشد. سابقه کاری متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا که دارای مشاغل ساده و مشاغلی که نیاز به گذراندن دوره آموزش کوتاه مدت دارند در این برنامه قابل قبول می باشد!

در شرایط این مشاغل معمولا سطح تحصیلات از دیپلم به علاوه پیش دانشگاهی قابل قبول می باشد!

چند مورد از مشاغلی که در این گروه قرار می گیرند عبارت اند از :

قصاب صنعتی

گارسون رستوران ها

رانندگان ماشین آلات سنگین

بهیار ها و …

pexels photo 624368 موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کار در مناطق کم جمعیت

برنامه کار در مناطق کم جمعیت یک برنامه جامعه محور است زیرا اقامت دائم کانادا را به متقاضیانی که کارگران ماهر و زبده خارجی محسوب می‌شوند و در شهر های کم جمعیت فعالیت می‌کنند اعطا می‌کند.

این برنامه ی مهاجرتی اخیرا مورد استقبال زیادی قرار گرفته است چرا که از سایر برنامه های مهاجرتی برای متقاضیان اخذ ویزای کاری کانادا آسان تر می‌باشد.

توجه داشته باشید که اصلی ترین ویژگی مورد نیاز جهت شرکت در این برنامه داشتن پیشنهاد شغلی در مناطق یاد شده می باشد ؛ که مجموعه قدرتمند رستا گستر این پیشنهاد های کاری را بر شما کسب خواهد کرد.

 

شرایط لازم جهت اقدام از طریق این برنامه

سوابق شغلی

متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا بایستی در شغل مورد نظر به مدت حداقل یک سال بطور پیوسته در 3 سال گذشته فعالیت کرده باشند و لازم به ذکر است تغییر محل کار و یا کار مانعی به حساب نخواهد آمد.

 

مهارت های زبان

مهارت های زبانی بر اساس طبقه شغلی متقاضیان ارزیابی می شود و نمره ی مورد نیاز با توجه به شغل متقاضی متفاوت است!

● مشاغل مدیریتی یا رده بالا که نیاز به تحصیلات دانشگاهی دارند: ( آیلتس۵/۵ )

● مشاغل فنی مانند تکنسین ها یا مهارتی مانند آشپز ها: ( آیلتس ۵ )

● مشاغل متوسط یا ساده مانند کارگران مزرعه یا رانندگان: ( آیلتس ۴ یا ۴/۵ )

 

مدارک تحصیلی

● حداقل مدرک تحصیلی مورد تایید برای شرکت در برنامه مهاجرتی در مناطق کم جمعیت ؛ دیپلم به علاوه مدرک پیش دانشگاهی است.

● ضمناً می‌بایست که مدارک متقاضی توسط مراجع مربوطه در کشور کانادا مورد ارزیابی قرار گیرد.

 

تمکن مالی

متقاضیان جهت شرکت در این برنامه ی مهاجرتی بایستی تمکن مالی خود را جهت پوشش دهی نیاز های مالی خود و اعضای خانواده خود اثبات کند.

جدول تمکن مالی

توجه داشته باشید که دولت کانادا هیچگونه حمایت مالی به افراد متقاضی ویزای استارت آپ کانادا نمیکند، بنابراین شما باید پول کافی همراه خود داشته باشید.

بودجه مورد نیاز برای اقامت اولیه در کشور کانادا را در جدول زیر ارائه کرده ایم:

بودجه ی مورد نیاز (دلار کانادا ) تعداد اعضای خانواده

تعداد افراد خانوادهبودجه مورد نیاز (به دلار کانادا)
1۸,۷۲۲ دلار
2۱۰,۸۵۸ دلار
3۱۳,۳۴۸ دلار
4۱۶,۲۰۶ دلار
5۱۸,۳۸۰ دلار
6۲۰,۷۳۱ دلار
7۲۳,۰۸۰ دلار
vertical panorama banner dollars icons money network structure ico trading investment crowdfunding 148800587 موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور