Skip to content

مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ

e-10

مهاجرت به اتریش و اخذ اقامت از طریق تمکن مالی

کشور اتریش با ۹ میلیون نفر جمعیت در اروپای مرکزی واقع شده است و با کشور های آلمان – ایتالیا – سوئیس – مجارستان – چک و اسلونی همسایه است. زبان رسمی این کشور آلمانی نیز می‌باشد. اخذ اقامت اتریش از طریق تمکن مالی چگونه است ؟ اخذ اقامت اتریش چطور است ؟ مهاجرت به اتریش از چه راهی امکان پذیر است ؟ در ادامه به بررسی این سوالات می‌پردازیم.

مدت زمان پروسه

12 - 18 ماه

مهارت زبان مورد نیاز

پیشرفته

سرمایه مورد نیاز

120 هزار یورو

fdsfddfs موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور

مشاور مهاجرتی شما

محمدرضا حدیدی

میزان محبوبیت

4.5/5

توضیحات

مختصری درباره اتریش

کشور اتریش با ۹ میلیون نفر جمعیت در اروپای مرکزی واقع شده است و با کشور های آلمان – ایتالیا – سوئیس – مجارستان – چک و اسلونی همسایه است. زبان رسمی این کشور آلمانی نیز می‌باشد. اخذ اقامت اتریش از طریق تمکن مالی چگونه است ؟ اخذ اقامت اتریش چطور است ؟ مهاجرت به اتریش از چه راهی امکان پذیر است ؟ در ادامه به بررسی این سوالات می‌پردازیم.

کشور اتریش از اقتصاد های بزرگ دنیاست و از ۲۰ کشور ثروتمند جهان به حساب می آید! با توجه به اقتصاد قوی ، کشور اتریش از جمله کشور های مهاجر پذیر در دنیا به شمار می آید.

جهت مهاجرت به اتریش ، راه های مهاجرتی متفاوتی وجود دارد ؛ از جمله مهاجرت کاری ، تحصیلی ، ازدواج ، سرمایه گذاری ، هنری ، اخذ تابعیت از طریق تولد فرزندان در اتریش و یا از طریق تمکن مالی .

اقامت اتریش از طریق تمکن مالی

مهاجرت به اتریش و یا اخذ اقامت اتریش طریق تمکن مالی تحت عنوان برنامه ی خود حمایتی نیز یاد می‌شود ، یکی از برنامه های محبوب برای متقاضیان اخذ اقامت اتریش است.

این روش مهاجرتی برای افرادی که از نظر مالی وضعیت خوبی دارند مناسب است.

در این روش مهاجرتی متقاضی بایستی اقدام به اثبات دارایی های خود نماید ! در راستای دریافت اقامت اتریش از طریق تمکن مالی متقاضیان نیازی به سرمایه گذاری ندارند و فقط باید ثابت کنند که حداقل ۲۳ هزار یورو در کشور مبدأ ( کشوری که در آن زندگی می‌کنند ) دارایی دارند. این تمکن مالی را حتی می توانند در بانک داشته باشند.

و یکی دیگر از شروط مهاجرت به اتریش از این طریق این است که متقاضیان اخذ اقامت اتریش از طریق تمکن مالی می‌بایست درآمد بالغ بر ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ یورویی در ماه خود را اثبات کنند. این میزان درآمد می تواند از طریق حقوق بازنشستگی ، سهام و یا اجاره ی ملک به دست بیاید.

interview sq موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور

راه های ارتباط با ما

جهت راهنمایی و مشاوره میتوانید با شماره تلفن 02122802008 تماس بگیرید یا به شماره واتساپ 09386503112 پیام ارسال کنید.

شرایط و مدارک مهاجرت به اتریش از طریق تمکن مالی

بیمه خدمات درمانی

یکی از مدارک مورد نیاز در این روش مهاجرتی ارائه بیمه نامه معتبر است! بیمه نامه ای که حوادث پیش آمده در اتریش را پوشش دهد.

متقاضیان دقت کنند که این نوع بیمه نامه باید مورد تأئید کشور اتریش باشد و بتواند خدمات خود را در کشور اتریش ارائه نماید.

گواهی تولد در کشور مبدأ

یکی از مدارک لازم جهت ارائه در اخذ اقامت اتریش از طریق تمکن مالی ارائه مدارک مربوط به تولد متقاضی در کشور مبدأ می‌باشد.

این مدارک همان شناسنامه و کارت ملی می‌باشد. ( و یا اسناد مشابه و قابل قبول )

مدارک مربوط به ازدواج یا طلاق

متقاضیان در صورت تاهل و یا متارکه بایستی مدارک مربوطه شامل سند ازدواج یا طلاق نامه را ارائه نماید.

سایر مدارک هویتی

متقاضی بایستی مدارک هویتی خود را نیز ارائه دهد که آن مدارک عبارت اند از:

  • عکس
  • شناسنامه
  • کارت ملی
  • پاسپورت دارای اعتبار

این نکته را در نظر داشته باشید:

با این که شاید اخذ اقامت اتریش از طریق تمکن مالی روشی ساده و در دسترس به نظر برسد! ولی در واقعیت چنین نیست! با توجه به اینکه مقدار سهمیه در این روش مهاجرتی برای هر سفارت خانه بسیار کم است ، این روش را کمی دست نیافتنی کرده است.

سازمان مهاجرتی رستاگستر با توجه به حضور در کانادا و نیز اروپا ، از طریق دفاتر و نیز وکلای خود ، این مسیر را برای متقاضیان مقدور و دست یافتنی کرده است.