Skip to content

مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ

a-10

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کبک

سرمایه گذاری در کبک در یک نگاه جزو روش های مورد استقبال مهاجرت به کانادا است و به دلیل مناسب بودن شرایط این روش ، مورد استقبال افرادی قرار گرفته که قصد مهاجرت به کبک را دارند.در ادامه شرایط این نوع مهاجرت را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مدت زمان پروسه

4.5 سال

مهارت زبان مورد نیاز

بدون نیاز به مدرک زبان

سرمایه مورد نیاز

حدود 365 هزار دلار
fdsfddfs موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور

مشاور مهاجرتی شما

محمدرضا حدیدی

میزان محبوبیت

4.5/5

توضیحات

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کبک

سرمایه گذاری در کبک در یک نگاه جزو روش های مورد استقبال مهاجرت به کانادا است و به دلیل مناسب بودن شرایط این روش ، مورد استقبال افرادی قرار گرفته که قصد مهاجرت به کبک را دارند.

در ادامه شرایط این نوع مهاجرت را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

شرایط متقاضی مهاجرت به کانادا

یکی از شرایط اصلی برای این نوع مهاجرت به دست آوردن ثروت خالص به ارزش حداقل ۲ میلیون دلار کانادا را به تنهایی و یا با همراهی همسرش آن هم به صورت کاملا قانونی می‌باشد. (ثروت خالص متقاضی شامل دارایی های غیر منقول مانند زمین یا منزل و … و دارایی های منقول مانند ماشین ، موجودی حساب نقدی و … می باشد).

دومین شرط مهم برای سرمایه گذاری در کبک از این قرار است که متقاضی مهاجرت به کانادا حداقل ۲ سال سابقه ی مدیریتی داشته باشد که این سابقه ی مدیریتی شامل وظایفی مانند مدیریت مالی و منابع انسانی تحت نظارت متقاضی باشد. لازم به ذکر است که این سوابق نباید در دوران کارآموزی و یا در حین تحصیل برای کسب مدرک به دست آمده باشد.

سومین شرط اصلی در مهاجرت به کبک برای سرمایه گذاران این است که متقاضی بایستی قرارداد سرمایه گذاری را با یک شرکت مورد تایید اداره مهاجرت که صلاحیت شرکت در این برنامه را دارد امضاء کند.

یکی دیگر از شرایط اصلی این است که متقاضی فقط قصد زندگی در کبک را داشته باشد.

شرط پایانی نیز این است که متقاضی می‌بایست سرمایه گذاری به مبلغ ۱۲۰۰۰۰۰ دلار کانادا را به مدت ۵ سال در ایالت کبک انجام دهد. (در پایان این مدت مبلغ فوق بدون سود عودت داده می شود.)

متقاضیان سرمایه گذاری در کبک به این نکته توجه داشته باشند:

ضمن دارا بودن شرایط فوق برخی ملاک ها نیز تاثیر گذار می‌باشند!

شرایط آن ها با توجه به فاکتورهایی مانند سن ، تحصیلات و توانایی های آن ها در زبان نیز مورد بررسی قرار می گیرد اما این معیار ها نقش مهمی در پذیرش متقاضی ندارد و اصلی ترین لازمه ی مهاجرت به کبک از طریق سرمایه گذاری آن مبلغی است که متقاضی در ایالت کبک سرمایه گذاری می کند.

interview sq موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور

راه های ارتباط با ما

جهت راهنمایی و مشاوره میتوانید با شماره تلفن 02122802008 تماس بگیرید یا به شماره واتساپ 09386503112 پیام ارسال کنید.

دلایل اصلی برای زندگی در کبک

ایالت کبک یک سرزمین وسیع با مردمانی چند فرهنگی و پذیرای فرهنگ های مختلف است! مهاجران در کبک احساس غریبی نمی‌کنند. کیفیت زندگی در کبک برای متقاضیان و خانواده ی آن ها بسیار بالاست. ایالت کبک یکی از بهترین سیستم های آموزشی دنیا را برای فرزندان شما دارد.

کبک دارای شرایط اقتصادی پابرجا است ! شرایط اقتصادی خوب موقعیت های تجاری فراوانی برای شما فراهم می کند! همچنین دلار کانادا از ارزش بسیار بالایی برخوردار است. وجود منظره های بسیار دیدنی و آرامش بخش در این ایالت یکی از انگیزه های زندگی در آن جا است.

جلسه خوش‌آمد گویی به سرمایه گذاران

برگزاری جلسه خوش آمد گویی به سرمایه گذاران توسط دولت کانادا صورت می‌پذیرد. شایان ذکر است که دولت کبک برای مهاجران سرمایه گذار با برگزاری جلسات خوش آمد گویی امکانی فراهم ساخته است تا متقاضیان در ابتدا با اقتصاد کبک آشنا شوند و در پی آن اطلاعات مهم و به روزی را در مورد خرید ملک ، فرصت های شغلی ، سیستم آموزشی و … کسب نمایند.