Skip to content

مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ

MAHER QUEBEC

مهاجرت به کانادا از طریق نیروی کار ماهر کبک

مهاجرت به کانادا از طریق نیروی کار ماهر کبک یکی از روش های مهاجرت کانادا است. مهاجرت به کبک برای متقاضیانی که قصد دارند با استفاده از مهارت های شغلی خود مهاجرت کنند ، مقصد مناسبی است.ایالت کبک در راستای جذب نیروی کار در مشاغل مختلفی که مورد نیازش باشد از میان متقاضیان واجد شرایط ، سالانه هزاران نیروی کار ماهر گزینش می کند.

مدت زمان پروسه

حداکثر 1 سال

مهارت زبان مورد نیاز

متوسط

سرمایه مورد نیاز

هزینه یکسال زندگی
fdsfddfs موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور

مشاور مهاجرتی شما

محمدرضا حدیدی

میزان محبوبیت

4.5/5

توضیحات

مهاجرت به کانادا از طریق نیروی کار ماهر کبک

مهاجرت به کانادا از طریق نیروی کار ماهر کبک یکی از روش های مهاجرت کانادا است. مهاجرت به کبک برای متقاضیانی که قصد دارند با استفاده از مهارت های شغلی خود مهاجرت کنند ، مقصد مناسبی است.

ایالت کبک در راستای جذب نیروی کار در مشاغل مختلفی که مورد نیازش باشد از میان متقاضیان واجد شرایط ، سالانه هزاران نیروی کار ماهر گزینش می کند.

شایان ذکر است که این ایالت از نظر کیفیت سطح زندگی در جهان معروف شده است ، ایالت کبک محیط خیلی امن و بی نظیری شامل طبیعت بکر و همچنین جامعه ای مهاجر پذیر و صمیمی را به متقاضیان عرضه می کند.

در ایالت کبک اخذ پذیرش مخصوص آن دسته از افرادی می باشد که قصد کار کردن در کبک را به عنوان نیروی کار ماهر را داشته باشند و قصد اخذ اقامت دایم کانادا را با زندگی در کبک داشته باشند.

ایالت کبک در راستای جذب مهاجران توافقات مخصوصی را با دولت کانادا انجام داده و جهت گزینش مهاجران نیز قوانین به خصوص خود را وضع نموده است.

معیارهای انتخاب متقاضی

همانطور که گفتیم یکی از روش های مهاجرت کانادا مهاجرت به کبک به عنوان نیروی کار ماهر است و بر این اساس گزینش متقاضیان با توجه به فاکتورها و معیارهای مورد نظر ایالت کبک صورت می‌پذیرد.

این ایالت با ارزیابی کردن فرمی که به عنوان فرم درخواست از سوی متقاضی مهاجرت به کانادا دریافت شده است، اعلام می کند که آیا شخص مورد نظر می تواند امتیازات مورد تایید ایالت کبک جهت گزینش را بدست آورد یا خیر.

به بیانی دیگر این معیارها میزان صلاحیت متقاضیان را معین میکنند و همچنین توانایی متقاضیان را جهت پذیرش در بازار کار این ایالت مشخص می نمایند. در ادامه به بررسی این معیارها میپردازیم.

تحصیلات

یکی از معیار های اصلی در پذیرش متقاضیان مهاجرت به کانادا تحصیلات متقاضیان است که فاکتور تحصیلات از مقطع دیپلم محاسبه خواهد شد.

دقت داشته باشید که این مدرک می‌بایست قبل از ارسال هرگونه درخواست مهاجرت اخذ شده باشد!

در این فاکتور سطح تحصیلات متقاضی نیز یکی از شروط می‌باشد! متقاضیان مهاجرت به کانادا جهت پذیرش در ایالت کبک بایستی واجد شرایط باشند ؛ متقاضیان باید حداقل مدرک دیپلم و یا دیپلم فنی حرفه ایی خود را به ایالت کبک ارائه دهند.

در ضمن متقاضیانی که مدرک دیپلم خود را از خارج از کانادا دریافت کرده اند بایستی حتما مدرک تحصیلی خود را بر طبق سیستم آموزشی ایالت کبک معادل سازی نمایند.

سن

همانطور که می‌دانید یکی از روش های مهاجرت کانادا از طریق نیروی کار ماهر کبک صورت می‌پذیرد و این روش جهت پذیرش متقاضیان مهاجرت به کانادا شرایطی را نیز در نظر گرفته است.

سن افراد یکی از فاکتور های مهم در اخذ اقامت در این روش است ، متقاضیانی که سن آن ها بین ۱۸ تا ۳۵ سال است بیشترین امتیاز را در این فاکتور احراز می‌نمایند و به آن دسته از متقاضیانی که بیش از ۴۳ سال سن داشته باشند نیز هیچ امتیازی تعلق نخواهد گرفت!

این نکته را در نظر داشته باشید متقاضیانی که فرزندان آن ها زیر ۲۲ سال سن داشته باشند ضمن اینکه اجازه ی مهاجرت همراه فرد متقاضی را دارند باعث کسب امتیاز بیشتر برای متقاضی نیز خواهند شد.

سابقه کاری

سابقه کاری متقاضیان مهاجرت به کانادا بایستی مواردی را شامل شود که در ادامه به آن موارد خواهیم پرداخت:

  • سابقه کاری بایستی ثابت کند که فعالیت متقاضی در ۵ سال گذشته بوده است.
  •  شغل متقاضی مهاجرت به کبک می‌بایست حتما در لیست مورد قبول سازمان ملی طبقه بندی مشاغل کشور کانادا وجود داشته باشد.
  •  به این نکته توجه داشته باشید ؛ متقاضیانی که شغل آنها در این لیست طبقه بندی مشاغل جزو گروه مشاغل ساده (مانند کارگران مزرعه) باشد، باید در نظر داشته باشند که فقط مشاغلی در این دسته مورد پذیرش می باشند که شخص متقاضی برای آنها از کارفرمای کانادایی پیشنهاد کاری و یا job offer دریافت کرده باشد و در صورت عدم دریافت پیشنهاد کاری برای شرکت در این برنامه واجد شرایط نمی باشند.
  •  آخرین شرط نیز از این قرار است که شغل متقاضی باید در کشور کانادا به رسمیت شناخته شود.

مهارت زبان

متقاضیان مهاجرت به کانادا که قصد اخذ اقامت دایم در ایالت کبک را دارند باید در قسمت مهارت زبان، زبان فرانسه را به عنوان زبان اصلی انتخاب نمایند چرا که بیشترین امتیازات مربوط به دانستن زبان فرانسه و مهارت برقراری ارتباط با این زبان است.

به زبان فرانسه حداکثر ۱۶ امتیاز تعلق می گیرد و مهارت در زبان انگلیسی نیز دارای حداکثر ۶ امتیاز می باشد! جالب است بدانید تنها فرد متقاضی نیست که از مهارت زبان امتیاز خواهد گرفت بلکه به مهارت زبان همسر نیز حداکثر ۶ نمره تعلق می گیرد. در انتهای این مقاله جهت رفاه حال بیشتر متقاضیان مهاجرت به کبک و سایر خوانندگان این مطلب جدولی از امتیازات طراحی کرده ایم.

اقامت قبلی متقاضی کبک

یکی دیگر از فاکتور های کسب امتیاز در پذیرش اقامت کبک اقامت قبلی فرد متقاضی در آن ایالت می‌باشد که شرایط آن به شرح زیر است :

  • سابقه ی تحصیلی به مدت حداقل ۶ ماه در کبک که به اخذ یک مدرک تحصیلی منجر شده باشد.
  • سابقه ی کاری به مدت حداقل ۶ ماه در کبک با ویزای معتبر.
  • ذاشتن هرگونه اقامت قانونی به مدت حداقل ۳ ماه.
  • داشتن اقوام نزدیک در کبک.

 

interview sq موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور

راه های ارتباط با ما

جهت راهنمایی و مشاوره میتوانید با شماره تلفن 02122802008 تماس بگیرید یا به شماره واتساپ 09386503112 پیام ارسال کنید.

جدول امتیازبندی

فاکتورها و شرایطحداکثر امتیاز
آموزش و تحصیلات26 امتیاز
سابقه کاری8 امتیاز
سن16 امتیاز
مهارت زبان22 امتیاز
داشتن اقوان و فامیل در کبک8 امتیاز
فاکتورهای همسر ( آموزش و تحصیلا، سن ، مهارت ها)17 امتیاز
پیشنهاد شغلی10 امتیاز
داشتن فرزند8 امتیاز
تمکن مالی1 امتیاز

تمکن مالی کافی داشته باشید

متقاضیان مهاجرت به کانادا حتما باید طی نوشتن یک قرارداد با دولت ایالت کبک تعهد دهند که توانایی تامین مایحتاج مالی خود و خانواده شان را در سه ماه اولیه اقامتشان در کبک را خواهند داشت.

متقاضیان پس از ورود به ایالت کبک بایستی در سه ماه اولیه اقامت خود مبلغی حدود ۳۱۸۸ دلار کانادا جهت تامین مایحتاج اولیه خود در دست داشته باشند. جدولی جهت به اطلاع رساندن ریز هزینه های اقامت اولیه سه ماهه برای متقاضیان طراحی نموده ایم که در ادامه مشاهده خواهید فرمود.

جدول میزان تمکن مالی در سه ماه اولیه اقامت در کبک به شرح زیر می باشد:

تعداد افراد خانوادهبودجه مورد نیاز (به دلار کانادا)
13188 دلار
24676 دلار
35238 دلار
45653 دلار
vertical panorama banner dollars icons money network structure ico trading investment crowdfunding 148800587 موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور