Skip to content

مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ

i-10

ویزای تحصیلی انگلستان

کشور انگلستان به دلیل برخورداری از نظام آموزشی بسیار با کیفیت و ممتاز خود، اقامت در انگلستان همیشه مقصد مورد نظر داشجویان و دانش پژوهان سراسر دنیا بوده است. در واقع، نظام آموزشی انگلستان نه فقط در جایگاه بالایی قرار دارد بلکه اساسا به عنوان استانداردی جهانی در این زمینه شناخته می شود.که مناسب افرادی میباشد که ادامه تحصیل در انگلستان را انتخاب کره اند. انگلستان و آمریکا دو کشور برتر در زمینه آموزش می باشند.به همین علت تحصیل در انگلستان مورد توجه بسیاری از دانش آموزان قرار گرفته است.

مدت زمان پروسه

12 - 18 ماه

مهارت زبان مورد نیاز

پیشرفته

سرمایه مورد نیاز

120 هزار یورو

fdsfddfs موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور

مشاور مهاجرتی شما

محمدرضا حدیدی

میزان محبوبیت

4.5/5

توضیحات

تحصیل در انگلستان

کشور انگلستان به دلیل برخورداری از نظام آموزشی بسیار با کیفیت و ممتاز خود، اقامت در انگلستان همیشه مقصد مورد نظر داشجویان و دانش پژوهان سراسر دنیا بوده است. در واقع، نظام آموزشی انگلستان نه فقط در جایگاه بالایی قرار دارد بلکه اساسا به عنوان استانداردی جهانی در این زمینه شناخته می شود.که مناسب افرادی میباشد که ادامه تحصیل در انگلستان را انتخاب کره اند. انگلستان و آمریکا دو کشور برتر در زمینه آموزش می باشند.به همین علت تحصیل در انگلستان مورد توجه بسیاری از دانش آموزان قرار گرفته است.

از سوی دیگر ، کشور انگلستان یکی از کشورهای پیشرفته و توسعه یافته ی دنیا می باشد و به این دلیل مورد توجه کسانی است که اقامت در انگلستان را انتخاب کرده اند. انگلستان یکی از بزرگ ترین ترین امپراتوری های دوران مدرن بوده است که نقش شگرفی در ساختار دنیای کنونی داشته است. حتی اکنون و با سپری شدن آن دوران نیز باز کماکان یکی از قدرت های برتر جهانی می باشد و با جایگاه رفیعی که در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی، سیاسی و غیره دارد، مقصد بسیاری از مهاجران می باشد.

تحصیل در دانشگاه های انگلستان

به طور کلی سیستم آموزش بریتانیا پنج مرحله دارد:

early years: این دوره که همان دوره کودکستان است، از سن ۳ تا ۵ سالگی می باشد و شرکت در آن الزامی نیست.

primary years: این دوره، همان دوره دبستان است که افراد بعد از سن ۵ سالگی وارد آن می شوند و تا حدود ۱۱ سالگی ادامه دارد. این دوره، بخش اول از آموزش تحصیلی همگانی است که شرکت در آن فراگیر بوده و برای شهروندان الزامی است.

secondary education: این دوره، بخش دوم تحصیلات عمومی است و همان چیزی است که ما مقطع متوسطه می نامیم. افراد تا سن ۱۶ سالگی در این مقطع فراگیر، تحصیل می کنند.

Further Education: این دوره نیز دوره شرکت در کالج ها است که هدف از آن، کسب آمادگی برای ورود به دانشگاه می باشد.

Higher Education: و نهایتا این دوره که منظور از آن همان ورود به دانشگاه و تحصیلات در این مقطع و کسب مدرک دانشگاهی است.

تحصیل در مدارس انگلستان

در انگلستان همه افراد بالاتر از ۵ سال و پایین تر از ۱۶ ساله موظفند که در مدرسه شرکت کنند. این بازه زمانی، شامل دو مقطع مدارس اولیه (دبستان) و مدارس ثانویه (دبیرستان) می گردد.

دانش آموزان در مقطع ابتدایی و حد فاصل بین سنین ۵ تا ۷ سالگی با برخی از پایه ای ترین دانش ها مانند زبان انگلیسی، ریاضیات، تاریخ، تربیت بدنی، جغرافیا، تاریخ و موسیقی آشنا می شوند.

دانش آموزان بین ۷ تا ۱۱ سالگی در مرحله اصلی آموزش اجباری خواهند بود. اکنون برنامه آموزشی این است که آنها در جهت کسب دانشی بیشتر در موضوعات اصلی جهت یابند. در پایان این مرحله، آنها در موضوعات زیر تست خواهند شد: خواندن انگلیسی، گرامر انگلیسی، ریاضیات و علوم.

دانش آموزان ۱۱ تا ۱۴ ساله در مرحله دیگری از آموزش اجباری هستند. برنامه آموزشی در این مرحله شامل موضوعات جدیدی خواهد بود که دانش آموزان قرار است قبل از حرکت در مراحل بعدی آموزش، دانش بنیادی درباره آنها را کسب نمایند. موضوعات آموخته شده در این مرحله عبارتند از: انگلیسی، ریاضیات، علوم، تاریخ، جغرافیا، هنر و طراحی، موسیقی، تربیت بدنی، زبانهای خارجی مدرن، طراحی و فناوری و رایانه.

مرحله آخر آموزش اجباری از ۱۴ تا ۱۶ سالگی به طول می انجامد. این معمول ترین دوره زمانی است که دانش آموزان می توانند آزمون های ارزیابی ملی راانجام دهند که منجر به گرفتن گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه، موسوم به GCSE یا General Certificate of Secondary Education می شود.

interview sq موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور

راه های ارتباط با ما

جهت راهنمایی و مشاوره میتوانید با شماره تلفن 02122802008 تماس بگیرید یا به شماره واتساپ 09386503112 پیام ارسال کنید.

تحصیل در انگلستان

ادامه تحصیل در انگلستان در سطح عالی برخلاف سطح عمومی برای شهروندان اختیاری است. طبق تعریف ، آموزش عالی انگلستان، آن سطح آموزشی است که در سلسله مراتب سیستم آموزشی این کشور، به دنبال مقطع متوسطه می آید. پس از پایان دوره دبیرستان و کسب گواهینامه پایان دوره متوسطه (GCSE)، انگلیسی ها باید در امتحان استاندارد شرکت کنند که به موجب آن، واجد شرایط یا عدم آن برای ادامه تحصیل در سطح بالاتر باشند.

در سیستم آموزشی انگلستان و برخلاف آموزش عالی آمریکا، بین کالج و دانشگاه تفاوت وجود دارد. در حالی که در ایالات متحده هیچ فرقی بین کالج و دانشگاه به عنوان ارائه دهنده تحصیلات عالیه وجود ندارد، در انگلستان چنین نیست.متقاضیانی که اقامت در انگلستان را برگزیدند باید بدانند در این کشور، یک کالج، یک موسسه برای ورود به سطح تحصیلات عالیه است؛ در حالی که یک دانشگاه، موسسه ای برای آموزش عالی است که در پایان آن، دانشجویان یک تاییدیه دریافت می کنند.

در سیستم موسسات آموزشی انگلستان، گروه راسل وجود دارد که شبکه ای از ۲۴ دانشگاه تحقیقاتی عمومی است که شامل برخی از معتبرترین دانشگاه های این کشور است. این گروه معتبر شامل دانشگاه هایی مانند دانشگاه بیرمنگام، دانشگاه آکسفورد، دانشگاه کمبریج و دانشگاه یورک را شامل می شود. همه این ها، دانشگاه های شناخته شده ای هستند و افراد زیادی، هم از شهروندان انگلستان و هم دانشجویان بین المللی، در آرزوی حضور در یکی از این موسسات هستند.

پرطرفدارترین گزینه های تحصیل در انگلستان

دانش آموزان و مخصوصا دانشجویان بسیاری از سراسر جهان خواستار ادامه تحصیل در انگلستان و تحصیل در دوره های مختلف آموزشی این کشور هستند. ما در اینجا به برخی از پرطرفدارترین این دوره ها اشاره می نماییم:
دوره های پیش دانشگاهیدوره های پیش دانشگاهی
Foundationundergraduate
A-Levelstwo years degree
english language schoolspre-masters
colleges of further educationpostgraduate
summer schoolPhD/Research Degree
boarding schoolDistance Learning
چنانچه شما هم در فکر مهاجرت تحصیلی به انگلستان و شرکت در یکی از ده ها دوره آموزشی این کشور هستید، توصیه می‌کنیم با مشاوران و کارشناسان ما در امر مهاجرت به انگلستان تماس بگیرید تا از دانش و تجربه آن ها بهره مند گردید. رستاگستر به پشتوانه سال ها سابقه درخشان آماده ارائه خدمات به شماست.
Optimized pexels masha raymers 2859598 موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور