Skip to content

مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ

c-10

ویزای توریستی انگلستان

ویزای توریستی انگلستان مناسب افرادی است که جهت دید و بازدید با اقوام و بستگان خود ، بازدید توریستی و تفریحی و یا قرار های کاری قصد سفر به این کشور را دارند. جهت اخذ ویزای توریستی انگلستان داشتن یک دعوتنامه از سوی اقوام و یا شرکت می‌تواند کمک زیادی در دریافت ویزای توریستی انگلستان کند

مدت زمان پروسه

بین 2 تا 3 ماه

مهارت زبان مورد نیاز

متوسط

سرمایه مورد نیاز

120 هزار یورو

fdsfddfs موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور

مشاور مهاجرتی شما

محمدرضا حدیدی

میزان محبوبیت

4.5/5

توضیحات

ویزای توریستی انگلستان

ویزای توریستی انگلستان مناسب افرادی است که جهت دید و بازدید با اقوام و بستگان خود ، بازدید توریستی و تفریحی و یا قرار های کاری قصد سفر به این کشور را دارند. جهت اخذ ویزای توریستی انگلستان داشتن یک دعوتنامه از سوی اقوام و یا شرکت می‌تواند کمک زیادی در دریافت ویزای توریستی انگلستان به متقاضیان نماید. ولی اگر متقاضیان دعوتنامه ای نداشته باشند با سفر به کشور های حوزه شنگن و یا کادانا ، استرالیا و … می‌توانند سابقه سفری خود را پررنگ کنند که کمک شایانی در اخذ ویزا به آن ها خواهد کرد.

شرایط اخذ ویزای توریستی انگلستان

ملک

این فاکتور در اخذ ویزای توریستی انگلستان از شرایط اصلی می‌باشد! و متقاضی بایستی مدارک مربوط به تمامی اموال غیر منقول خود اعم از ویلا، آپارتمان، زمین یا باغ که مطابق اسناد رسمی به نام وی می باشد را ارائه نماید.

 

شغل

یکی دیگر از فاکتور ها شغل متقاضی می‌باشد! متقاضی باید اثبات کند که دارای شغل موجه و قابل قبول است و مدارک مربوط را ارائه نماید.

 

شرایط مالی

فاکتور بعدی در جهت دریافت ویزای توریستی انگلستان اثبات تمکن مالی است! در این قسمت متقاضی بایستی به اداره مهاجرت انگلستان نشان دهد که توانایی بر عهده گرفتن خرج و مخارج معمول در زمان اقامت در کشور انگلستان را دارد! میزان تمکن مالی در جدول بودجه سفر اداره مهاجرت معین شده است.

 

سابقه سفر

سابقه سفر کمک بزرگی به متقاضیان جهت دریافت ویزای توریستی انگلستان است. سابقه سفرهای متعدد که در پاسپورت قید شده باشد برای افسر مهاجرتی که مسئول بررسی درخواست متقاضی می‌باشد حائز اهمیت است.

متقاضیان به این نکته توجه داشته باشند که با دارا بودن این فاکتور شانس بزرگی در اخذ ویزا به دست آورده اند!

در ضمن ویزاهای لیبل دار که در پاسپورت زده می شود مثل سنگاپور – کره – ژاپن – استرالیا و از طرف دیگر سفر هایی که مقصد آن کشورهای اروپایی بوده ، بیشتر نظر افسر مهاجرتی را به خود جلب می نماید.

دو نکته زیر را در نظر بگیرید:

کلیه مدارک باید به زبان انگلیسی ترجمه و ممهور به مهر مترجم رسمی باشد.

لازم است به همراه مدارک، فرم فردی و خانوادگی را نیز به ما تحویل دهید.

interview sq موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور

راه های ارتباط با ما

جهت راهنمایی و مشاوره میتوانید با شماره تلفن 02122802008 تماس بگیرید یا به شماره واتساپ 09386503112 پیام ارسال کنید.