Skip to content

مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ

danesh amozi

ویزای دانش آموزی کانادا

کانادا به دلیل سیستم آموزش عمومی بالایی که دارد یکی از بهترین کشور ها برای تحصیل در جهان است.متقاضیان ویزای دانش آموزی کانادا بدانند گرچه این سیستم در نقاط مختلف کانادا اندکی متفاوت است ولی بطور کلی از نظر استانداردهای آموزشی تحت نظارت دولت فدرال قرار دارد.

مدت زمان پروسه

3 تا 4 ماه

مهارت زبان مورد نیاز

متوسط

سرمایه مورد نیاز

هزینه تحصیل و زندگی
fdsfddfs موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور

مشاور مهاجرتی شما

محمدرضا حدیدی

میزان محبوبیت

4.5/5

توضیحات

چرا ویزای دانش آموزی کانادا

ویزای دانش آموزی کانادا به چه صورت و در چه مدتی امکان پذیر است؟ برای ویزای تحصیلی کانادا چه اقداماتی باید صورت پذیرد؟شرایط اقامت در کانادا چگونه است؟ در این مقاله به این موضوعات خواهیم پرداخت.

کانادا به دلیل سیستم آموزش عمومی بالایی که دارد یکی از بهترین کشور ها برای تحصیل در جهان است.

متقاضیان ویزای دانش آموزی کانادا بدانند گرچه این سیستم در نقاط مختلف کانادا اندکی متفاوت است ولی بطور کلی از نظر استانداردهای آموزشی تحت نظارت دولت فدرال قرار دارد.

چشم انداز تحصیلی کشور کانادا

کانادا از نظر کیفیت آموزش رتبه سوم را در بین ۱۵ کشورثروتمند جهان داراست! به همین دلیل است که اقامت در کانادا مورد توجه بسیاری از متقاضیان تحصیل میباشد.

ارائه برنامه های آموزشی و فن آوری های نوآورانه در مقاطع ابتدایی و متوسطه از نقاط قوت سیستم آموزشی کانادا به شمار می آید.متقاضیان ویزای تحصیلی کانادا باید این نکته را بدانند که دولت کانادا برای آموزش و پروش از مهد کودک تا دوران متوسطه یارانه در نظر گرفته است.کانادا ۶% از تولید ناخالص داخلی خود را صرف آموزش و پرورش می کند که بالاتر از میانگین آن در بین سایر کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی می باشد.

دلایلی که کانادا را در امر تعلیم و تربیت سرآمد می کند کدامند؟

از آن دلایل می توان به انتخاب بهترین معلمان برای مدارس اشاره کرد! متقاضیان ویزای دانش آموزی کانادا باید بدانند که قبولی در کالج معلمان در کانادا بسیار رقابتی است و نیاز به یک مدرک چهارساله و تجربه خارج از تدریس دارد و استانداردهای آموزشی در تمامی ایالت ها به خوبی رعایت می شود.

interview sq موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور

راه های ارتباط با ما

جهت راهنمایی و مشاوره میتوانید با شماره تلفن 02122802008 تماس بگیرید یا به شماره واتساپ 09386503112 پیام ارسال کنید.

شرایط تحصیلی کانادا

سال تحصیلی در کانادا معمولاً هفته اول سپتامبر آغاز میشود و تا پایان ماه ژوئن ادامه دارد.روزها و ساعات حضور دانش آموزان در مدرسه از دوشنبه تا جمعه از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۳:۰۰ بعد ازظهر می باشد. مدارس در دوسطح مقدماتی و متوسطه هستند.

متقاضیان ویزای دانش آموزی کانادا باید این نکته را بدانند که دوره مقدماتی در اکثر استانهای کانادا تا کلاس ۸ ام می باشد و کودکان از ۴ الی ۵ سالگی (بسته به استانهای مختلف حداقل سن برای شروع تحصیل در مقطع اول ابتدایی ۶ سال می باشد) تا ۱۴ سالگی در مدارس ابتدایی آموزش میبینند.

در اکثر نقاط از کلاس ۹ ام تا ۱۲ ام دوره متوسطه را میگذرانند به غیر از کبک که از ۷ ام تا۱۱ ام دوره متوسطه محسوب میشود. بعد از گذراندن این دوره دانش آموزان میتوانند وارد کالج یا دانشگاه شوند. همچنین به منظور کاهش نرخ ترک تحصیل سیستم آموزشی فنی و حرفه ای نیز در نظر گرفته شده که دانش آموزان را برای ورود به بازارکارآماده میکند.

تفاوت مدارس دولتی و خصوصی کانادا

  • تفاوت در قیمت
  • مدارس دولتی توسط دولت تامین میشود
  • مدارس خصوصی توسط متقاضیان تامین میشود
  • مدارس دولتی برای شهروندان کانادایی رایگان میباشد
  • دانش آموزان خارجی ملزم به پرداخت شهریه میباشند

شهریه مدارس دولتی برای دانش آموزان خارجی سالانه حدوداً ۱۵۰۰۰ دلار کانادا می باشد! و شهریه مدارس شبانه روزی در کانادا برای یک سال تحصیلی حدود ۲۵۰۰۰ دلار کانادا میباشد.

مهم ترین شرایط برای ثبت نام در مدارس دولتی کانادا

  • نزدیکی به محل سکونت
  • داشتن حداقل ۵ سال سن
  • داشتن کارت واکسیناسیون
  • پشتوانه مالی مناسب از سوی پدر و مادر در کشور مبداء جهت ویزای دانش آموزی کانادا
  • داشتن قیم در کانادا (چه همراه ایشان از ایران بیایند و چه در کانادا شخصی را به عنوان قیم معرفی کنید).
  • داشتن مدرک زبان برای افراد زیر ۱۸ سال نیاز نیست زیرا آموزش زبان انگلیسی بخشی از وظایف این مدارس است.